Деревянное Треугольное Перекрытие

Logo Steam.png Logo Xbox One.svg Logo PS4.svg Эта статья о существе, элементе или функции, доступной исключительно в версии Steam, Xbox One, PS4
Crafting Light.png Эта статья посвящена существу, элементу или функции, которыая еще не выпущен в Switch.
Чтобы увидеть функции, которые будут выпущены в ближайшее время, см. Patch Notes.
Деревянное Треугольное Перекрытие
Wooden Triangle Ceiling.png
Деревянная горизонтальная защитная конструкция. Изолирует пространство от внешнего мира и одновременно является полом для верхних этажей.
Постройка
Тип Строение
Прочность 5000
Предмет
Вес 2.0
Размер стака 100
Добавлено в Патч 293.100
Команда Призыва
или
cheat GFI TriCeiling_Wood 1 0 0
или
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/StructuresPlus/Structures/Ceilings/Triangle/Wood/PrimalItemStructure_TriCeiling_Wood.PrimalItemStructure_TriCeiling_Wood'" 1 0 0
Ремесло
Очки Энграмм 6 ОЭ
Опыт Изготовления 11.12 XP
Требуется
Разблокирует

Создается в Weight.png Инвентарь
Ингредиенты

The Wooden Triangle Ceiling is the first unlockable triangle ceiling. A ceiling provides protection from the elements, giving bonuses to hypo and hyperthermic insulation.

Construction[править | править код]

A Wooden Triangle Ceiling requires placement on a Wooden Wall.png Wall, Wooden Pillar.png Pillar, Wooden Foundation.png Foundation, or another ceiling.
Once the first Wooden Triangle Ceiling is placed, subsequent Wooden Triangle Ceilings can snap into place along the first one, allowing them to line up, provided that there is adequate room to do so.
A ceiling requires support from a nearby foundation or pillar in order to be placed. The ceiling can only be placed up to 2 ceilings away in any direction on the x or y-axis, and up to 1 ceiling away diagonally from a wall or another ceiling that is directly above a connected foundation or pillar. The ceilings on the far ends of this setup will not be able to support walls.

  • If a ceiling is destroyed, any building pieces that rely on it for support will be destroyed as well. If it was destroyed via the demolish option, no resources will be refunded for these extra building pieces.
  • Currently, you should not keep your creatures on ceilings. A bug can cause some of them to occasionally fall through the structure, forcing you to destroy part of the building in order to get them out.
  • Деревянное Треугольное Перекрытие рассматривается как деревянная конструкция и не может быть поврежден руками, каменным оружием и не-взрывными дальними атаками.
  • Следующие существа не могут повредить Деревянное Треугольное Перекрытие:

Цветовая Схема и Регионы

X mark.svg

Wooden Triangle Ceiling в данный момент не имеет областей покраски, однако это может быть изменено в будущих обновлениях.