Яйцо Дилофозавра

Яйцо Дилофозавра
Dilo Egg.png
Чрезвычайно сытное само по себе, это яйцо обладает базовой питательной ценностью во многих кулинарных рецептах.
Расходник (значения для людей)
Тип Яйцо
Еда 20
Здоровье 20
Выносливость 25
Размер Яйца Очень Маленькое
Портится в
Предмет
Вес 3.0
Размер стака 100
Исчезнет за 30м
Команда Призыва
или
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Dilo.PrimalItemConsumable_Egg_Dilo'" 1 0 0
Вариант Оплодотворенное Яйцо Дилофозавра
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Dilo_Fertilized.PrimalItemConsumable_Egg_Dilo_Fertilized'" 1 0 0

The Dilo Egg is one of the Dinosaur Eggs in ARK: Survival Evolved.

Яйцо Дилофозавра откладывает Дилофозавр через случайные промежутки времени. Его можно съесть или приготовить из него Базовый Корм, который используется для приручения следующих существ: Дилофозавр, Додо, Кайруку, Мезопитек, Паразауролоф и Фиомия. В ARK: Survival Evolved Mobile, Корм (Яйцо Дилофозавра) используется для приручения Анкилозавра, Дедикуруса, Эквуса, и Пахицефалозавра.

После Спаривания двух Дилофозавров из получившегося яйца может вылупиться маленький Дилофозавр. Игрок, поднимающий яйцо в присутствии поблизости Дилофозавров (кроме одомашненных) сделает так, что они становятся враждебными и атакуют игрока.

Tips: The only danger about stealing a Dilo egg is that they travel in packs of 4-5 and might have a mate-boost. So, a fast or powerful mount is recommended to either escape from them or kill them. A player on foot is not ideal unless the player has chitin armor or better with a long ranged weapon to avoid their poisonous spit.

Супер Оплодотворенное Яйцо (Mobile)[править код]

The Super Fertilized Яйцо Дилофозавра is a type of Egg exclusive to ARK: Survival Evolved Mobile.

A Super Fertilized Яйцо Дилофозавра can be obtained after a female 20x20px Яйцо with the proper Pheromone applied has laid an egg. It will hatch quicker than a normal Fertilized Egg and the baby will have better stats when the egg has hatched.

A Super Fertilized Яйцо Дилофозавра can also be used to make Super Kibble which will tame creatures faster and with more taming effectiveness.

  • Despite the image used for a Dilo Egg, the egg as an object appears as a red and black egg as if it were exposed to black light.