Яйцо Паразауролофа

Яйцо Паразауролофа
Parasaur Egg.png
Чрезвычайно сытное само по себе, это яйцо обладает базовой питательной ценностью во многих кулинарных рецептах.
Расходник (значения для людей)
Тип Яйцо
Еда 25
Здоровье 25
Выносливость 25
Размер Яйца Очень Маленькое
Портится в
Предмет
Вес 5.0
Размер стака 100
Исчезнет за 30м
Команда Призыва
или
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Para.PrimalItemConsumable_Egg_Para'" 1 0 0
Вариант Fertilized Parasaur Egg
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Para_Fertilized.PrimalItemConsumable_Egg_Para_Fertilized'" 1 0 0
Вариант Fertilized Aberrant Parasaur Egg
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Para_Fertilized_Aberrant.PrimalItemConsumable_Egg_Para_Fertilized_Aberrant'" 1 0 0

The Parasaur Egg is one of the Dinosaur Eggs in ARK: Survival Evolved.

Overview[править | править код]

Яйцо Паразауролофа откладывает Паразауролоф через случайные промежутки времени. Его можно съесть или приготовить из него Базовый Корм, который используется для приручения следующих существ: Дилофозавр, Додо, Кайруку, Мезопитек, Паразауролоф и Фиомия. В ARK: Survival Evolved Mobile, Корм (Яйцо Паразауролофа) используется для приручения Раптора и Тек Раптора.

После Спаривания двух Паразауролофов из получившегося яйца может вылупиться маленький Паразауролоф. Игрок, поднимающий яйцо в присутствии поблизости Паразауролофов (кроме одомашненных) сделает так, что они становятся враждебными и атакуют игрока.

Collecting[править | править код]

Collecting a Parasaur Egg is relatively simple with some preparation. A single Parasaur can be dealt with relatively easily if a player has a decent weapon, such as a spear or pike, some form of clothing, and a blood bag or two (to help recover faster.) While killing one Parasaur is fairly easy, a group of Parasaurs could prove more of a problem. Parasaurs are not very good fighters, but they can easily gang up on an unfortunate thief. They can also outrun the player and many other land-based mounts. If fleeing is preferable, a flying mount should be considered, since they can cross terrain far more efficiently and safely than a Parasaur. Aquatic mounts also prove to be a viable escape, and since Parasaurs can be found near the shore or a river in many areas, such a situation can occur.

Супер Оплодотворенное Яйцо (Mobile)[править код]

The Super Fertilized Яйцо Паразауролофа is a type of Egg exclusive to ARK: Survival Evolved Mobile.

A Super Fertilized Яйцо Паразауролофа can be obtained after a female 20x20px Яйцо with the proper Pheromone applied has laid an egg. It will hatch quicker than a normal Fertilized Egg and the baby will have better stats when the egg has hatched.

A Super Fertilized Яйцо Паразауролофа can also be used to make Super Kibble which will tame creatures faster and with more taming effectiveness.